AKTUALNY KOMUNIKAT
Szanowni Państwo,
Zamawiający – Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach
informuje, że wszczął postępowanie pn.Sukcesywna dostawa pieczywa do Przedszkola nr 1 w Łapach
(nr postępowania ZP/P1Ł2/2025 ). W zał. ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy.
kliknij link OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY
KOMUNIKAT 2
Szanowni Państwo,
Zamawiający – Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach
informuje, że postępowanie pn. Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 w Łapach (ZP/P1Ł/2025)- na rok 2025
jest przeprowadzane za pomocą platformy zakupowej Open Nexus.
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Link do Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl
Strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1037142
Znajduje się tam SWZ wraz załącznikami oraz Ogłoszenie o zamówieniu
Jeżeli będą Państwo mieli pytania dotyczące funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum Wsparcia Klienta dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 17.00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
KOMUNIKAT:
Szanowni Państwo,
Zamawiający – Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach informuje, że postępowanie pn.: „Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach” jest przeprowadzane za pomocą platformy zakupowej Open Nexus.
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Link do Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl
Link do postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/857686
Znajduje się tam SWZ wraz załącznikami oraz Ogłoszenie o zamówieniu
Jeżeli będą Państwo mieli pytania dotyczące funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum Wsparcia Klienta dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 17.00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl