AKTUALNY KOMUNIKAT

Szanowni Państwo,

Zamawiający – Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach

informuje, że wszczął postępowanie pn.Sukcesywna dostawa pieczywa do Przedszkola nr 1 w Łapach

(nr postępowania ZP/P1Ł2/2025 ). W zał. ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy.

kliknij link OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY

KOMUNIKAT 2

Szanowni Państwo,

Zamawiający – Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach

informuje, że postępowanie pn. Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 w Łapach (ZP/P1Ł/2025)- na rok 2025

jest przeprowadzane za  pomocą platformy zakupowej Open Nexus.

Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.


Link do Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl
Strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1037142

Znajduje się tam SWZ wraz załącznikami oraz Ogłoszenie o zamówieniu

Jeżeli będą Państwo mieli pytania dotyczące funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Centrum Wsparcia Klienta dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 17.00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

 

--

 

KOMUNIKAT:

Szanowni Państwo,

Zamawiający – Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach informuje, że postępowanie pn.: „Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Łapach” jest przeprowadzane za  pomocą platformy zakupowej Open Nexus.

Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 

Link do Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl 

Link do postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/857686

Znajduje się tam SWZ wraz załącznikami oraz Ogłoszenie o zamówieniu

Jeżeli będą Państwo mieli pytania dotyczące funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. 

Centrum Wsparcia Klienta dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 17.00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl